Carpatcement este partener la Olimpiadele Comunicării 2008

Carpatcement este pentru a doua oară sponsor al Olimpiadelor Comunicării, cea mai importantă competiţie naţională pentru tinerii care îşi doresc o carieră în Advertising, Relaţii Publice sau Comunicare Politică. În cadrul concursului, echipe de studenţi construiesc timp de două săptămâni strategiile de imagine ale unor clienţi reali: companii, instituţii publice sau oameni politici. Strategiile lor sunt evaluate de un juriu alcătuit din personalităţi de marcă din domeniul comunicării. Concursul se desfăşoară între 3 martie – 14 mai la Palatul Parlamentului. 

Urmărind evoluţia Olimpiadelor Comunicării şi citind poveştile de succes ale participanţilor din anii trecuţi, reprezentanţii Carpatcement au decis că implicarea în acest eveniment respectă unul din punctele strategiei de dezvoltare durabilă a companiei. Astfel, prin implicarea la Olimpiadele Comunicării, Carpatcement doreşte să participe la crearea, descoperirea şi promovarea unei noi generaţii de comunicatori, care să revigoreze şi să dezvolte domeniul comunicării, în oricare dintre sectoare lui (comunicare politică, instituţională sau marketing).

În acest an, Carpatcement este sponsor la Proba de Relaţii Publice. De asemenea, compania va acorda şi o temă uneia dintre echipele de la această probă. Tema va cere participanţilor să elaboreze o campanie de comunicare care să schimbe percepţia asupra produselor Carpat Beton, asociindu-le caracteristici precum “treaba nemţească”, lucru foarte bine făcut, calitate nemţească. Obiectivul campaniei este ca brandul Carpat Beton să devină sinonim cu meticulozitatea, seriozitatea, precizia, promptitudinea, profesionalismul, organizarea.

Despre implicarea Carpatcement în Olimpiadele Comunicării, Bogdan Arnăutu, Şeful Departamentului Comunicare Carpatcement, afirmă:

„Carpatcement Holding a făcut deja o tradiţie din a susţine tinerii talentaţi, sprijinindu-i şi încurajându-i să pornească cu succes în carieră. Am găsit o oportunitate în acest sens prin dezvoltarea parteneriatului cu Olimpiadele Comunicării, fiind al doilea an în care sprijinim această iniţiativa, care a demonstrat an de an că este o formulă de succes.

Suntem extraordinar de bucuroşi că organizatorii Olimpiadelor Comunicării au pus mult suflet şi s-au implicat întodeauna cu responsabilitate în organizarea acestui concurs, propunându-şi să dezvolte o comunitate de tineri profesionişti în comunicare”.

Bogdan Arnăutu

ESG and Communication Manager

Heidelberg Materials România Șos. București-Ploiești 1A,
Bucharest Business Park, clădirea C2
013681 București
România