HeidelbergCement România devine Heidelberg Materials România
HeidelbergCement România devine Heidelberg Materials România, printr-o campanie ce reflectă angajamentul companiei față de oameni și natură. Noul nume reflectă un portofoliu inovator de materiale de construcție sustenabile și inteligente, precum și de soluții digitale.
Procesul de rebranding este parte din strategia globală a grupului Heidelberg Materials, care își propune ca până în anul 2030 să își reducă emisiile de carbon cu 10 milioane de tone. Noul brand reprezintă ambiția Grupului de a fi deschis la schimbare, rămânând totodată accesibil și autentic. În același timp, subliniază faptul că Heidelberg Materials este un lider al industriei globale a materialelor de construcții, cu un obiectiv concret: să devină prima companie cu zero emisii de CO2 din această industrie.
Pentru ilustrarea legăturii dintre natură și comunități, campania dezvoltată local urmărește metafora pietrei cu suflet, care, în drumul ei spre a-și îndeplini rolul, ne amintește că totul este interconectat.
„Materialele de construcții sunt martorii tăcuți ai vieților noastre, așa că ne-am propus să schimbăm perspectiva într-un mod inedit și să descoperim și partea lor de poveste. În felul acesta, arătăm încă o dată că natura este cea mai puternică sursă de inspirație și că, atunci când lucrăm în armonie cu ea, viitorul este plin de speranță.” Bogdan Arnăutu, ESG and Communications Manager.
Strategia de comunicare 360 îmbină o abordare emoțională cu una rațională, iar execuțiile ei acoperă atât zona digitală, cât și canalele tradiționale, printr-un spot TV.
Campania a fost creată de Rogalski Damaschin împreună cu echipa Heidelberg Materials și produsă de StudioSet, regizor Anton Groves.